نمو کی تلاش

نمو کی تلاش

نمو کی تلاش  2003 میں ایک کمپیوٹر کمپیوٹر متحرک ایڈونچر فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز کی گئی ہے۔ انڈریو اسٹینٹن کی ہدایت کاری اور ہم آہنگی کے ساتھ لی انکرچ نے لکھا ، اس اسکرین پلے کو باب پیٹرسن ، ڈیوڈ رینالڈس ، اور اسٹینٹن نے اسٹینٹن کی ایک کہانی سے لکھا تھا۔ اس فلم میں البرٹ بروکس ، ایلن ڈی جینس ، الیگزینڈر گولڈ ، اور ولیم ڈافو کی آواز ہے۔ اس میں مارلن نامی ایک اوور پروٹیکٹو مکافی شخص کی کہانی سنائی گئی ہے ، جس نے ڈوری نامی ریگل نیلے تانگ کے ساتھ مل کر اپنے گمشدہ بیٹے نمو کی تلاش کی۔ راستے میں ، مارلن خطرات لینا سیکھتی ہے اور نمو کی اپنی دیکھ بھال کرنے کے معاملے پر آ جاتی ہے۔

30 مئی 2003 کو ریلیز ہوئی ، فائنڈنگ نمو نے بہترین اینی میٹڈ فیچر کا اکیڈمی ایوارڈ جیتا۔ اسے تین اور زمروں میں بھی نامزد کیا گیا ، بشمول بہترین اوریجنل اسکرین پلے۔ ڈھونڈنا نمو اس وقت سب سے زیادہ کمانے والی متحرک فلم بن گئی اور 2003 کی دوسری سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم تھی ، جس نے ابتدائی تھیئٹرک رن کے اختتام تک دنیا بھر میں کل 867 ملین ڈالر کمائے۔ [2

نمو کی تلاش

یہ فلم اب تک کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا ڈی وی ڈی ٹائٹل ہے ، 2006 میں 40 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کی گئیں ، [3] اور پکسر کی اپنی کھلونا کہانی 3 کے آگے آنے سے قبل یہ اب تک کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی جی ریٹیڈ فلم تھی۔ فلم کو تھری ڈی میں 2012 میں دوبارہ جاری کیا گیا تھا۔ 2008 میں ، امریکی فلم انسٹی ٹیوٹ نے اس کی 10 ٹاپ 10 فہرستوں کے حصے کے طور پر بنائی جانے والی 10 ویں سب سے بڑی متحرک فلم کا نام دیا۔ [4] بی بی سی کے ذریعہ منعقدہ 2016 کے بین الاقوامی نقادوں کے سروے میں ، فائنڈنگ نمو کو 2000 کے بعد سے چلنے والی 100 سب سے بڑی مووی پکچر میں سے ایک قرار دیا گیا تھا۔ [5] فائنڈنگ ڈوری کا ایک سیکوئل 17 جون ، 2016 کو ریاستہائے متحدہ میں جاری کیا گیا تھا۔

پلاٹ

نمو ایک نوجوان جوکر ہے جو اپنے والد مارلن کے ساتھ گریٹ بیریئر ریف میں رہتا ہے۔ نیمو ، ایک لنگڑا پن سے متاثر ہونے کے باوجود ، سمندر کے آس پاس کی زندگی کی تلاش کے لئے بے چین ہے۔ تاہم ، مارلن اس سے زیادہ فائدہ مند ہیں ، انہوں نے باراکاڈا حملے میں اپنی اہلیہ کورل اور ان کے دیگر تمام انڈے کھوئے ، جس سے نمو اپنا اکلوتا بچہ بچ گیا۔ نمو کے اسکول کے پہلے دن ، مارلن نے اسے شرمندہ کیا ، اور جب مارلن اساتذہ ، مسٹر رے سے مشغول ہو گئی ہے ، نمو اس کے ساتھ ایک تیز رفتار کشتی کی طرف چٹانوں سے دور چلا گیا ، جہاں اسے سکوبا غوطہ خور نے اغوا کرلیا۔ مارلن کشتی کا پیچھا کرنے کی کوشش کرتی ہے اور ڈوری سے ملاقات کرتی ہے ، ایک نیلے رنگ کا تانگ جو شدید قلیل مدتی میموری میں مبتلا ہے ، جو اس کے ہمراہ ہے۔ تین شارک سے مقابلہ کرنے کے دوران ، جنہوں نے دوسری مچھلی کھانے سے پرہیز کرنے کی قسم کھائی تھی ، مارلن نے غوطہ خوروں کا نقاب دیکھا جو نمو کو لے جانے والی کشتی سے گر گیا تھا۔ مارلن اور ڈوری نے نقاب پوش پر لڑائی لڑی ، جس سے ڈوری کو ناک کا خون نکلا ، جس سے شارک کو کھانا کھلانے کا انمول بھیج دیا جاتا ہے ، اور مارلن اور ڈوری آسانی سے فرار ہوجاتے ہیں ، لیکن جب شارک نے حادثاتی طور پر ایک پرانی کان کو دور کردیا تو وہ بے ہوش ہوگئے۔

نمو کی تلاش

دریں اثنا ، نمو کو آسٹریلیا کے شہر سڈنی میں دانتوں کے ڈاکٹر کے دفتر میں ایکویریم میں رکھا گیا ہے جہاں وہ ٹانک گینگ سے ملتا ہے ، جس میں پیلے رنگ کے تانگ بلبلے ، سی اسٹار پیچ ، کلینر کیکڑے جیکس ، بلف فش بلوٹ ، شاہی گراما گرگل ، اور خود غرض دیب شامل ہیں۔ گل ، ایک مورش بت ہے۔ اس رات ، نمو نے سیکھا کہ اسے دانتوں کے ڈاکٹر کی نوجوان بھانجی ، دارلا کو دیا جائے گا ، جس کے کھردھے علاج نے اس کی زیادہ تر مچھلیوں کو ہلاک کردیا ہے۔ گل نے ایک خطرہ سے بچنے کا منصوبہ تیار کیا: نمو ، جو ایکویریم کے فلٹر ٹیوب کے اندر فٹ ہوسکتے ہیں ، فلٹر کو کنکرے سے لگادیں گے ، جس سے دانتوں کے ڈاکٹر کو مچھلی کو پلاسٹک کے تھیلے میں ڈالنا پڑے گا ، جب کہ ٹینک صاف ہوجاتا ہے ، اور انہیں موقع فراہم کرتا ہے کہ وہ اس سے باہر نکل آئے۔ کھڑکی اور بندرگاہ میں نمو پینتریبازی کی کوشش کرتا ہے ، لیکن ناکام ہو جاتا ہے اور قریب ہی ہلاک ہو جاتا ہے ، جس سے گل جرم سے دوچار ہو جاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *