نسب دوم

نسب دوم

نسب دوم مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے ایک بڑے ملٹی پلیئر آن لائن رول پلے پلینگ گیم (ایم ایم او آر پی جی) ہے جو نسب سیریز کا دوسرا گیم ہے۔ یہ نسب کا ایک پریکوئل ہے ، اور اس سے پہلے کے کھیل سے 150 سال پہلے مقرر کیا گیا ہے۔ [1] یکم اکتوبر 2003 میں جنوبی کوریا میں اس کی رونمائی کے بعد سے یہ بہت مشہور ہوچکا ہے ، جس میں مارچ 2007 کے مہینے کے دوران 1،9،918 منفرد صارفین استعمال ہوئے۔ آج تک ، اس کھیل کو 14 ملین سے زیادہ صارفین نے کھیلا ہے ، زیادہ تر ایشیاء میں مقیم ہیں۔ [2

نسب دوم

30 نومبر ، 2011 کو نسب دوم نے نسب دوم میں ایک فری ٹو پلے ماڈل اپنایا: تباہی کی دیوی ، جس میں کھیل کے تمام مشمولات “خریداری کے قابل ان پلے اسٹور آئٹمز اور پیک” کے لئے محفوظ تھے۔

گیم پلے

پہلا کام جو کسی کھلاڑی کو کرنا پڑتا ہے جب وہ نسب II کھیلنا شروع کرتا ہے تو وہ ایک کردار بنانا ہے۔ کھلاڑی کو اپنی دوڑ کا انتخاب کرنے اور اپنے کردار کے چہرے اور بالوں کو ذاتی نوعیت دینے کا موقع ملتا ہے ، تاہم گیم پلے بہت سارے اختیارات کی اجازت دیتا ہے جیسے کیریکٹر ویژول کو شخصی بنانا مثال کے طور پر آپ بال کٹوانے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، اپنے بالوں کا رنگ بدل سکتے ہیں ، اپنے چہرے کا تاثرات ، صنف اور بھی بہت کچھ۔

ہر دوڑ دھڑے کے زون کے ایک مندر میں کھیل کا آغاز کرتی ہے (مثال کے طور پر: “ٹاکنگ آئلینڈ” اور “شیلن ٹیمپل” میں ڈارک یلوس) انسانوں کا آغاز ہوتا ہے۔ عام طور پر کھلاڑی ڈیوارس اور کمیل کے علاوہ ہر دوڑ میں ایک معمولی اور لڑاکا کے درمیان انتخاب کرسکتا ہے ، جو صرف جنگجو ہوسکتا ہے۔

 

لڑائیوں

لڑائیاں نسب II گیم پلے کا ناگزیر حصہ ہیں۔ لڑائیوں میں آپ کا کردار کتنا بہتر انداز میں انجام دیتا ہے یہ کھیل میں ہونے والی ترقی کا بنیادی مقصد ہے۔ کچھ لڑائیوں میں آپ کا کردار مختلف راکشسوں سے لڑتا ہے۔ دانو شکار کے کھیتوں پر ٹاؤنس سے باہر یا زیرزمین تہھانے میں گہرائی کے اندر پائے جاتے ہیں۔ جب آپ اپنے ماؤس کو راکشس کے اوپر منتقل کرتے ہیں تو ، ماؤس کرسر انڈیکس فنگر سے سوار میں بدل جاتا ہے۔ راکشس پر حملہ کرنے کے ل you ، آپ کو اپنے ماؤس کے ساتھ اس کا انتخاب کرنا ہوگا اور راکشس پر بائیں ماؤس کا بٹن دبائیں۔ اس طرح راکشس اب آپ کا ہدف ہے اور آپ اس پر حملہ کرسکتے ہیں۔

نسب دوم

جب آپ اپنے ماؤس کے ساتھ ایک راکشس کا انتخاب کرتے ہیں تو وہاں ایک ہدف ونڈو کھلنا ہوتا ہے ، جس میں راکشس کی طاقت اور ہٹ پوائنٹس کے لحاظ سے ایک مخصوص رنگ میں عفریت کا نام دکھاتا ہے۔ کچھ راکشس جارحانہ نہیں ہوتے ہیں اور جب تک آپ ان پر حملہ نہیں کرتے وہ آپ پر حملہ نہیں کریں گے ، اور دوسرے راکشس جارحانہ ہیں اور جیسے ہی آپ ان کے قریب پہنچ جائیں گے آپ پر حملہ کردیں گے۔

آپ کی ٹارگٹ ونڈو میں دیتی کے نام کا رنگ آپ کو بتاتا ہے کہ عفریت کتنا مضبوط ہے اور آپ کے کردار اور اس عفریت کے مابین لڑائی کتنی سخت ہوگی۔ رنگ اور ان کی مشکل کی سطح یہ ہیں:

– نیلی (بہت کمزور)

– ہلکے نیلے رنگ کے

– سبز

– وائٹ (- مونسٹر اور کرداروں کے درمیان + 2 کی سطح)

– پیلا

– گلابی

– سرخ (بہت مضبوط)

جب آپ کے کردار پر حملہ ہوتا ہے تو ، اس کا نشانہ کم ہوتا ہے۔ آپ کے کریکٹر کا ڈیفنس (ڈی ای ایف) اثر انداز ہوتا ہے جب آپ کے کریکٹر پر حملہ ہوتا ہے۔ جتنا زیادہ ڈی ای ایف آپ کو ہوگا کم نقصان ہوگا۔

اپنے ہٹ پوائنٹس کو بھرنے کے ل you آپ صحت سے متعلق آلودہ استعمال کرسکتے ہیں اور اگر آپ وزرڈ سے کھیلتے ہیں تو آپ شفا یابی کا جادو استعمال کرسکتے ہیں۔ HP کو خود بھی بحال کیا جاسکتا ہے ، زیادہ تر اس وقت جب آپ اپنے کردار کو نیچے رکھتے ہوں۔

جنگ میں جیتنے کے ل you آپ کو اپنی صلاحیتوں کا استعمال کرنا پڑے گا۔ مہارت کا استعمال آپ کے مانا (ایم پی) پر خرچ کرتا ہے لہذا آپ کو ہمیشہ یہ چیک کرنا پڑتا ہے کہ حملہ کرنے سے پہلے آپ کے پاس کافی مانا موجود ہے یا نہیں۔

جب آپ کا کردار کسی عفریت کو شکست دیتا ہے تو ، کردار کو ایکس پی اور ایس پی ملتا ہے جو آپ کو اپنی مہارت کو برابر کرنے اور سیکھنے میں مدد کرتا ہے۔

راکشس لڑائیوں کے ساتھ ساتھ آپ دوسرے کھلاڑیوں سے بھی لڑ سکتے ہیں۔ اسے PvP (پلیئر بمقابلہ پلیئر) کہا جاتا ہے۔ نسب دوم اس طرح کی لڑائیوں کی طرف مضبوطی سے راغب ہے اور ان کو بہت سے طریقوں سے حوصلہ دے رہا ہے لیکن اگر کسی کو وہ نہیں چاہتے ہیں تو ان میں شرکت کے لئے انھیں نافذ نہیں کرتا ہے۔ PvP سسٹم آپ کو بد دماغ ذہن رکھنے والے کھلاڑیوں سے بچاتا ہے جو آپ کو مارے بغیر آپ کو مسلسل مار دیتے ہیں۔ کسی دوسرے کھلاڑی پر حملہ کرنے کے ل you آپ کو بائیں کھیل میں CTRL اور اپنے ماؤس کو دائیں پر دبائیں اور کھیل میں ان پر دبائیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *