برن آؤٹ (سیریز)

برن آؤٹ (سیریز)

برن آؤٹ پلے اسٹیشن 2 ، گیم کیوببرن آؤٹ (سیریز)  ، ایکس بکس ، پلے اسٹیشن پورٹیبل ، نینٹینڈو ڈی ایس ، پلے اسٹیشن 3 ، اور ایکس بکس 360 گیم کنسولز کیلئے تیز رفتار ریسنگ گیمز کا ایک سلسلہ ہے۔ برن آؤٹ پیراڈائز کا مائیکرو سافٹ ونڈوز ورژن بھی جاری کیا گیا۔ [1] گیم سیریز کسوٹیئر گیمز کے ذریعہ تیار کی گئی تھی اور پہلے دو گیمز اور بعد میں تیسرے کھیل سے الیکٹرانک آرٹس کے لئے دعوی انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ شائع کی گئی تھی۔ برن آؤٹ اور برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ کو یوروپ میں تنقیدی پذیرائی اور ایک بڑا فین بیس ، نیز امریکہ میں زیر زمین زیربحث ملی۔ یہ بات برن آؤٹ 3 کی ریلیز تک نہیں ہوئی تھی: ٹیک ڈاون ہے کہ اس سیریز نے امریکی کھلاڑیوں کو بڑے پیمانے پر اپیل کی تھی۔ اپریل 2013 میں ، الیکس وارڈ نے کہا تھا کہ پیمائش ریسنگ کی صنف سے دور ہو رہی ہے ، جس نے سیریز کے مستقبل کو سوالیہ نشان بنا دیا ہے۔

برن آؤٹ (سیریز)

گیم پلے

سب سے قابل ذکر خصوصیت جس کے لئے یہ سیریز مشہور ہے وہ ہے اس کا کریش وضع۔ یہ سلسلہ جارحانہ ڈرائیونگ اور تیزرفتاری پر زور دینے کے لئے مشہور ہے۔ اگر کسی کھلاڑی کو ٹریفک کے قریب جانے کی طرف سفر کرنے یا جان بوجھ کر اپنے مخالفین کو کریش کرنے کی کوشش کرنا جیسے خطرات اٹھائے جاتے ہیں تو ریس میں انعامات دیئے جاتے ہیں۔ برن آؤٹ 3 میں: مؤخر الذکر ایکشن ، جس میں کھیل کو “ہٹاؤ ڈاون” کہا جاتا ہے ، کو بڑے پیمانے پر پیش کیا گیا اور کامیابی کے ساتھ انجام دینے پر پوائنٹس اینڈ بوسٹ جیسے انعامات دیئے گئے۔

یہ کھیل کا ریسنگ عنصر نہیں تھا بلکہ کریشوں کی سست موشن ری پلے سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ کاروں کو حقیقت پسندانہ طور پر درست شکل دی جارہی ہے جس نے برن آؤٹ کو عوام کی توجہ کا مرکز بنا دیا۔ اس پر کسوٹی نے اٹھایا اور برن آؤٹ 2: پوائنٹ آف امپیکٹ کے حصے کے طور پر ایک خاص “کریش موڈ” متعارف کرایا۔ اس موڈ میں کھلاڑیوں کو ہدایت دی جاتی ہے کہ وہ “کریش جنکشن” کی خاصیت سے بنائے گئے ایک خاص سطح پر اپنی گاڑی کو ٹریفک میں کچل کر زیادہ سے زیادہ نقصان پہنچائیں ، جن علاقوں میں بہت سی گاڑیاں گزر رہی ہیں (جیسے ایک شاہراہ)۔ ان واقعات کے دوران ، ٹریفک مسلسل ایک جیسے رہتا ہے ، کامیابی کے لئے آزمائشی اور غلطی کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہیں۔ برن آؤٹ کریش کی وجہ سے موڈ کو برن آؤٹ پیراڈائز سے خارج کردیا گیا تھا۔ [45] اس کے بجائے ، اسے “شو ٹائم” موڈ سے تبدیل کیا گیا ہے ، جو کھلاڑی کو “کہیں بھی ، کسی بھی وقت” کریش ہونے دیتا ہے۔ [] 46] پوائنٹ آف امپیکٹ نے پرسنٹ موڈ بھی متعارف کرایا ، جہاں کھلاڑی نے ایک خصوصی پولیس کار چلائی اور ایک تیزرفتار ریسر کا پیچھا کرنا اور ریس کورس ختم ہونے سے پہلے انہیں روکنا ہوگا۔ اس طرز کو بند کردیا گیا تھا ، لیکن یہ برن آؤٹ لیجنڈز میں پیش کیا گیا تھا اور اسے برن آؤٹ پیراڈائز میں خریداری کے لئے دستیاب اپ گریڈ کے طور پر دوبارہ پیش کیا گیا ہے جسے پولیس اور ڈاکو کہتے ہیں۔ [] 47]

برن آؤٹ (سیریز)

برن آؤٹ 3 کا ہٹاؤ عنصر: ٹیک ڈاون وہ ہے جو اسے دوسرے ریسنگ گیمز سے ممتاز کرتا ہے۔ ریس جیتنے کے ل It یہ ایک ضروری حکمت عملی ہے ، خاص طور پر واحد کھلاڑی میں۔ یہاں ایک “روڈ ریزیج” موڈ بھی ہے جس میں اس مقصد کو زیادہ سے زیادہ مخالفین کو ختم کرنا ہے۔

برن آؤٹ بدلہ 13 ستمبر 2005 کو ایکس بکس اور پلے اسٹیشن 2 کے لئے ، اور بعد میں ایکس بکس 360 کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ اس کھیل نے “ٹریفک چیک” کی خصوصیت متعارف کروائی تھی ، جس کی وجہ سے کھلاڑی کو حادثے کا شکار ہوکر چھوٹی ٹریفک گاڑیوں کو نشانہ بنانا اور ان کا استعمال کرنا ممکن ہو گیا تھا۔ حریفوں کو اتارنے کی کوشش کریں برن آؤٹ ڈومینیٹر کا اعلان 5 دسمبر 2006 کو کیا گیا تھا ، صرف پلے اسٹیشن 2 اور پلے اسٹیشن پورٹ ایبل کے لئے جاری کیا جائے گا اور پچھلے گیمز سے کریش موڈ کو شامل کیے بغیر۔ ڈومینیٹر بنیادی طور پر اصل کھیل کے “برن آؤٹ” پر مرکوز کرتا ہے ، جو پورے بوسٹر میٹر نان اسٹاپ کو استعمال کررہا ہے اور جب تک ممکن ہو سکے میں اضافے کا سلسلہ جاری رکھنے کی کوشش کر رہا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *