ایک کیڑے کی زندگی

ایک کیڑے کی زندگی

ایک کیڑے کی زندگی  کمپیوٹر متحرک مزاحیہ فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے والٹ ڈزنی پکچرز کے لئے تیار کی ہے۔ جان لاسسیٹر کی ہدایتکاری میں اور اس کی مشترکہ ہدایتکاری اور اینڈریو اسٹینٹن کی تحریر کردہ اس فلم میں فلک نامی ایک مفسر چیونٹ شامل ہے ، جو اپنی کالونی کو لالچی ٹڈولوں سے بچانے کے لئے تلاش کر رہا ہے ، صرف کیڑے کے ایک گروپ کو بھرتی کرنے کے لئے۔ سرکس سرطان کا ایک ناکارہ ہونا اس فلم میں ڈیو فولی ، کیون اسپیسی اور جولیا لوئس ڈری فائوس کی آواز ہے۔

ایک کیڑے کی زندگی

یہ فلم ایسوپ کے مشہور افسانہ دی چیونٹ اور گھاس شاپر سے متاثر ہے۔ پروڈکشن کا آغاز 1995 میں ٹائی اسٹوری کی ریلیز کے فورا. بعد ہوا تھا۔ اس اسکرین پلے کو اسٹینٹن اور کامیڈی مصنف ڈونلڈ میکنیری اور باب شا نے لیسٹر ، اسٹینٹن ، اور جو رانفٹ کی ایک کہانی سے لکھا تھا۔ ، مؤخر الذکر جنہوں نے فلم میں ہیلمیچ کو آواز دی۔ فلم میں چیونٹیوں کو زیادہ دلکش بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا ، اور پکسر کے حرکت پذیری یونٹ نے کمپیوٹر حرکت پذیری میں تکنیکی جدت طے کی۔ رینڈی نیومین نے اس فلم کی موسیقی تیار کی۔ پروڈکشن کے دوران ، اسی سال ریلیز ہونے والی ان کی اسی طرح کی فلم انٹز کی متوازی پروڈکشن کی وجہ سے اسٹیک جابس اور پکسر کے لاسسیٹر اور ڈریم ورکس کوفاؤنڈر جیفری کتزنبرگ کے مابین ایک متنازعہ عوامی تنازعہ پھیل گیا۔

فلم 25 نومبر 1998 کو ریلیز ہوئی تھی اور اس نے 363 ملین ڈالر کی رسیدیں حاصل کیں۔ اس کو فلمی نقادوں کے زیادہ تر مثبت جائزے ملے ، جنھوں نے کہانی کی لکیر ، لطیفاتی مکالمہ اور آواز اداکاری اور حرکت پذیری کی تعریف کی ، حالانکہ کچھ نے اس کا انتطار انٹز سے کیا۔ یہ پہلی فلم تھی جو ڈیجیٹل طور پر فریم بہ فریم منتقل کی گئی تھی اور ڈی وی ڈی پر جاری کی گئی تھی ، اور گھریلو ویڈیو پر متعدد بار ریلیز کی گئی ہے۔

پلاٹ

چیونٹی جزیرہ چیونٹیوں کی ایک کالونی ہے جس کی سربراہی ملکہ اور اس کی بیٹی راجکماری عطا کرتی ہے۔ ہر سیزن میں ، وہ ہاپپر کی سربراہی میں ٹھوس فروشوں کو ہراساں کرنے والے گروہ کو کھانا دینے پر مجبور ہیں۔ ایک دن ، جب فلک ، جو ایک انفرادیت پسند اور موجد تھا ، نادانستہ طور پر اپنی تازہ ایجاد ، ایک اناج کی کٹائی کا آلہ لے کر ندی میں پیش کش کو دستک دیتا ہے ، ہوپر معاوضے سے دوگنا زیادہ خوراک کا مطالبہ کرتا ہے۔ جب فلک نے بڑی ایمانداری سے یہ مشورہ دیا کہ وہ دوسرے مضبوط کیڑے سے مدد لیتے ہیں ، تو دوسری چیونٹی اسے موقع سے دیکھتی ہے کہ اسے ہٹا دیں اور اسے بھیج دیں۔

ایک کیڑے کی زندگی

“بگ سٹی” میں ، جو ایک ٹریلر کے نیچے ردی کی ٹوکری کا ڈھیر ہے ، فلک سرکار بگس کے ایک ٹروپ کو جنگی کیڑے کی تلاش میں غلطی کرتا ہے۔ کیڑے بدلے میں ، ٹیلنٹ ایجنٹ کے لئے فلک سے غلطی کرتے ہیں ، اور ان کے ساتھ واپس چیونٹی جزیرے تک جانے کی پیش کش قبول کرتے ہیں۔ ان کی آمد پر خیرمقدم کی تقریب کے دوران ، سرکس بگس اور فلک دونوں نے اپنی باہمی غلط فہمیوں کا پتہ لگایا۔ سرکس بگ چھوڑنے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن پرندے نے ان پر حملہ کیا ہے۔ فرار ہوتے ہوئے ، انہوں نے عطا کی چھوٹی بہن ڈاٹ کو بچایا ، اور اس عمل میں چیونٹیوں کا احترام حاصل کیا۔ فلک کے کہنے پر ، وہ “جنگجو” ہونے کی روش جاری رکھتے ہیں ، لہذا چیونٹی چیونٹیوں کی مہمان نوازی کا لطف اٹھاتے رہیں۔ یہ سن کر ہاپپر سے خوفناک پرندے فلک کو متاثر کرتے ہیں کہ وہ کدوؤں کو بھگانے کے ل a ایک جھوٹی پرندہ بنائیں۔ دریں اثنا ، ہاپپر اپنے گروہ کو بتاتا ہے کہ چیونٹیوں نے ان کی تعداد کتنی بڑی کردی ہے اور اس کو خدشہ ہے کہ وہ آخر کار ان کے خلاف بغاوت کریں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *