ایف زیرو ایکس

ایف زیرو ایکس

ایف زیرو ایکس  نینٹینڈو 64 ایف زیرو ایکس (این 64) کنسول کے لئے ایک مستقبل کی دوڑ کا ویڈیو گیم ہے۔ نینٹینڈو کے ای اے ڈی ڈویژن کے ذریعہ تیار کردہ ، یہ جاپان ، شمالی امریکہ ، اور یورپ میں 1998 میں جاری کیا گیا تھا۔ 2000 میں ، جاپان میں خصوصی طور پر ایک توسیع پیک جاری کیا گیا تھا ، جس میں اصل کھیل میں نہیں بلکہ متعدد اضافی خصوصیات مہیا کی گئیں تھیں۔ ایف زیرو ایکس کو 2004 میں چین میں آئی کیو پلیئر پر پورٹ کیا گیا تھا۔ یہ گیم جاپان ، یورپ اور شمالی امریکہ میں ، وائی ورچوئل کنسول پر 2007 میں دوبارہ جاری کیا گیا تھا۔ یورپ میں 100 ویں ورچوئل کنسول کی رہائی کے اعزاز کے لئے ، یہ 15 جون کو دستیاب ہوا۔
یہ 1990 کے اصل ایف زیرو گیم کا ایک سیکوئل تھا ، اور 3D گرافکس کی خاصیت والی پہلی ایف زیرو قسط ہے۔ گیم میں کھڑی سیکھنے کا منحصر ہے اور اس کا گیم پلے کا تجربہ اصلی ایف زیرو گیم کی طرح ہی ہے۔ ایف زیرو X نے “ڈیتھ ریس” کا موڈ اور ایک بے ترتیب ٹریک جنریٹر متعارف کرایا جسے “X کپ” کہا جاتا ہے۔ موت کی دوڑ میں ، کھلاڑی کا مقصد 29 دیگر ریسرز کو جلد سے جلد ختم کرنا ہے ، جبکہ ایکس کپ ہر بار کھیلے جانے والے پٹریوں کا ایک مختلف سیٹ “تخلیق کرتا ہے”۔
ناقدین نے عام طور پر ایف زیرو ایکس کی تیز رفتار گیم پلے ، کورسز اور گاڑیوں کی کثرت ، ٹریک ڈیزائن ، اور اعلی فریمریٹ کو برقرار رکھنے پر اس کی تعریف کی۔ تاہم ، اس گرافیکل تفصیل کی کمی کی وجہ سے اس کھیل کو بڑے پیمانے پر تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے۔

ایف زیرو ایکس

گیم پلے

ایف زیرو ایکس ایک تیز رفتار مستقبل ریسنگ ویڈیو گیم ہے جہاں تیس حریف ایک بلیک گراں پری گراں پری پلازما سے چلنے والے ہوور کارس کے اندر اونچائی والے سرکٹس پر دوڑتے ہیں۔ [2] [5] کھیل کے انتہائی خطرے کی وجہ سے اصلی ٹورنامنٹ کو کئی سالوں سے بند رکھنے کے بعد ، گرینڈ پری کو واپس آنے کے بعد ، ویڈیو گیم کے نام سے اسی نام پر نظر ثانی شدہ قواعد و ضوابط کے ساتھ ہی ایف ٹرو X کا آغاز ہوگیا۔ [6] کھیل کے پٹریوں میں پہاڑیوں ، کنارے ، سرنگوں ، کارکراس اور پائپس شامل ہیں۔ [[] کنٹرولر اسٹک اور ٹرگر بٹن کا استعمال کرکے کھلاڑی رفتار کو کھوئے بغیر موڑ میں پھینک سکتے ہیں۔ []] گیم میں 26 نئی گاڑیاں متعارف کروائی گئیں ، اور 4 کو اصل ایف زیرو گیم سے منسوخ کیا گیا ہے۔ [9] ہر ایک کی اپنی کارکردگی کی صلاحیتیں اس کے سائز اور وزن سے متاثر ہوتی ہیں ، اور A A سے E (بہترین سے بدتر) پیمانے پر درجہ بندی ، فروغ اور استحکام کی خاصیت ہوتی ہے۔ [10] ریس سے پہلے ، کھلاڑی زیادہ سے زیادہ سرعت اور زیادہ سے زیادہ تیز رفتار کے درمیان گاڑی کے توازن کو ایڈجسٹ کرسکتے ہیں۔ [11]

ایف زیرو ایکس
ہر مشین میں ایک انرجی میٹر ہوتا ہے ، جو دو مقاصد کو پورا کرتا ہے۔ سب سے پہلے ، یہ مشین کی صحت کی پیمائش ہے اور اس میں کمی واقع ہوئی ہے ، مثال کے طور پر ، جب مشین کسی دوسرے ریسر یا ٹریک کے پہلو سے ٹکرا جاتی ہے۔ [10] [12] کھیل میں یا تو ایک طرف یا اسپن حملہ استعمال کرکے دوسرے ریسرز پر حملہ کرنے کی صلاحیت کا تعارف کرایا گیا ہے۔ [8] [13] دوم ، یہ ایک بوسٹر میٹر ہے جو دستی طور پر بڑھاوا دینے کے لئے استعمال ہوتا ہے ، عام طور پر دوڑ کی دوسری گود سے شروع ہوتا ہے۔ [12] ٹریک کے آس پاس مختلف مقامات پر واقع “پٹ ایریاز” ، [14] نامی ریچارج سٹرپس کے ذریعے گاڑی چلا کر توانائی کو بھر پور کیا جاسکتا ہے۔ [8] ان علاقوں میں خرچ کرنے والے وقت کی مقدار دوبارہ پیدا ہونے والی توانائی کی مقدار سے متعلق ہے۔ [14] ٹریک کے آس پاس ڈیش پلیٹیں بھی ہیں جو بغیر کسی توانائی کے استعمال کی رفتار کو فروغ دیتی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *