آواز کا ساہسک 2

آواز کا ساہسک 2

سونک ایڈونچر آواز کا ساہسک 2  گیم ہے جسے سونک ٹیم یو ایس اے نے تیار کیا ہے اور سیگا کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ سوناکی ایڈونچر کا سیکوئل ، سیگا کے کنسول کو بند کرنے کے بعد یہ ڈریمکاسٹ کے لئے آخری آواز کا ہیج ہاگ گیم تھا۔ اس میں دو اچھی بمقابلہ بری کہانیاں پیش کی گئی ہیں: سونک ہیج ہاگ ، میلز “ٹیلز” ایچیڈنا کو دنیا کو بچانے کی کوشش اور ان کے ہاتھوں کو شکست بخشتا ہے ، جبکہ شیڈو ہیج ہاگ ، ڈاکٹر ایگ مین اور روج دی بیٹ نے اس پر فتح حاصل کرنے کی کوشش کی۔ کہانیوں کو تین گیم پلے اسٹائل میں تقسیم کیا گیا ہے: سونک اور شیڈو کے لئے تیز رفتار پلیٹ فارمنگ ، دم اور ایگ مین کے لئے ملٹی ڈیرکشنل شوٹنگ ، اور نکسلز اور روج کے لئے ایکشن ریسرچ۔

1999 میں سونک ایڈونچر کی امریکی ریلیز کے فورا بعد ہی ترقی کا آغاز ہوا اور یہ 18 ماہ تک جاری رہی۔ اس کھیل کو سونیک سیریز کی دسویں برسی کی یاد میں تیار کیا گیا تھا اور یہ ڈیزائن کیا گیا تھا کہ وہ اصل سے کہیں زیادہ تیز اور ایکشن پر مبنی ہو۔ چاو مخلوق اور دیگر کھلاڑی کرداروں کی موجودگی پر ترقیاتی ٹیم نے بھی توسیع کی۔ اس کے مقامات امریکی مقامات جیسے سان فرانسسکو اور یوسمائٹ نیشنل پارک سے متاثر تھے۔ سیگا نے اکتوبر 1999 میں سونک ایڈونچر 2 کا اعلان کیا تھا اور E3 2000 میں اس کی نمائش کی تھی۔ اسے 23 جون 2001 کو جاری کیا گیا تھا۔

آواز کا ساہسک 2

آواز کی مہم جوئی 2 کو عام طور پر اس کے گیم پلے کی مختلف اقسام ، ویزولز اور آڈیو کے لئے مثبت جائزے ملتے ہیں ، حالانکہ کچھ نے اس کے کیمرے ، آواز کی اداکاری اور سازش کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے۔ گیم کیوب ، آواز کی مہم جوئی 2 کے لئے ایک بہتر بندرگاہ 2002 میں دنیا بھر میں جاری کیا گیا تھا۔ اس ورژن میں بہتر ساخت اور ملٹی پلیئر آپشنز شامل ہیں۔ آواز کے ایڈونچر 2 کو 2012 کے آخر میں پلے اسٹیشن 3 ، ایکس بکس 360 ، اور ونڈوز کے لئے ڈاؤن لوڈ کے قابل گیم کے طور پر بھی جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

آواز کا ساہسک 2 ایک 3D پلیٹ فارم کھیل ہے جس میں چھ کھیل کے قابل کردار ہیں ، جس کو دو مہمات میں تقسیم کیا گیا ہے: ہیرو (آواز ، دم اور نیکلز ایکڈینا کے ساتھ ، جہاں کھلاڑی دنیا کو بچانے کے لئے لڑتا ہے) اور ڈارک (شیڈو ہیج ہاگ ، ڈاکٹر ایگ مین اور روج کے ساتھ) بیٹ ، جہاں وہ اسے فتح کرنے کے لئے لڑتے ہیں)۔ ہر طرف ہر کردار کا پہلو کے دوسرے حروف کی طرح کھیل کا انداز ہوتا ہے۔ کھلاڑی ہیرو اور ڈارک کمپینوں کے ذریعے اپنی مرضی سے ان دونوں کے مابین تبدیل ہوتا ہے۔ ہر مہم اپنے تین حرفوں کی سطحوں پر چکر لگاتی ہے ، اور کہانی کے مختلف پہلوؤں کو بتاتی ہے۔ سطحوں میں متعدد موضوعات (جیسے شہر ، جنگل ، صحرا اہرام اور بیرونی جگہ) ہوتے ہیں جس میں کچھ کے بعد باس کی لڑائی ہوتی ہے۔ مہمات کی دو کہانیاں متوازی طور پر پائی جاتی ہیں۔ دونوں مہمات کو مکمل کرنے سے تمام چھ کرداروں کے ساتھ ایک آخری کہانی کھل جاتی ہے ، جس کا اختتام باس کے آخری مقابلہ میں ہوتا ہے۔ [2]

آواز کا ساہسک 2

آواز اور شیڈو پلیٹ فارمنگ اور گیم پلے پر زور دیتے ہوئے تیز رفتار سطح پر کھیلتے ہیں۔ [3] ان کا آنے والا حملہ ایگ مین اور جی یو این کے تیار کردہ روبوٹ پر قفل لگا سکتا ہے اور وہ ریلوں پر پیس سکتے ہیں۔ دم اور ایگمین کی سطح ملٹی دشتی شوٹنگ کی طرف سست اور مبنی ہے۔ وہ میچوں تک ہی محدود ہیں جس میں وہ قلیل بلندیوں کود سکتے ہیں ، ہوور کرسکتے ہیں اور دشمنوں کو گولی مار سکتے ہیں۔ نکلز اور روج کی سطح کھلی ہیں اور خزانہ کے شکار کے ساتھ ایکشن ایڈونچر گیم پلے کی نمائش کرتی ہیں۔ ہر سطح پر ، انہیں ماسٹر زمرد کے تین شارڈز تلاش کرنے چاہ.۔ ان کی تلاش کو بے ضرر روبوٹ کے ریڈار اور پہیلی پر مبنی سراگ کی رہنمائی میں ہے۔ [2] نکسلز اور روج حرکت میں آسکتے ہیں ، دشمنوں کو مکوں اور لاتوں سے شکست دے سکتے ہیں [3] اور دیواریں اسکیل کرسکتے ہیں ، ان میں کھدائی کرکے طاقت کو تلاش کرسکتے ہیں۔ []]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *